Гарантія та заміна

Співробітники нашої компанії роблять все, щоб Ви - наші клієнти - залишалися задоволені придбаннями в нашому магазині. Ми завжди відправляємо міцні, життєздатні рослини, які ретельно відбираються для відправки. Але в житті буває різне. Під час транспортування рослини можуть підсохнути, або ж загинути при неправильній посадці та неякісному догляду за ними.

Для таких спірних випадків у нас передбачена гарантія заміни товару. Для здійснення цієї операції Вам необхідно звернутися не пізніше 14 днів з дня отримання посилки.

Повідомити і прислати претензію можна двома способами:

на номер Вайбера: 38 068 966 89 84

на електронну пошту: kliomaservise@gmail.com

Умови, при яких приймається претензія:

  1. з моменту отримання замовлення пройшло не більше, аніж 14 днів;
  2. вами були надані фотографії із зображенням загиблих саджанців із нашими бірками і замовленням товару, який не відповідає заявленій якості.

Претензія розглядається упродовж 3-7 робочих днів, після чого клієнт буде повідомлений про рішення, ухвалене відділом контролю якості. Повідомлення про рішення з Вашого питання можна отримати телефонним дзвінком, на viber і на E-mail.

Товар або посилка були пошкоджені при транспортуванні

Рекомендуємо уважно оглядати посилку на відділенні або у присутності кур'єра (при адресній доставці). Якщо помітні очевидні ушкодження упаковки і товару усередині, вам треба:

  1. повідомити про це операторові на відділенні і попросити оформити акт-ушкодження вантажу;
  2. повідомити нас (номер відправника в ТТН) про таку ситуацію;
  3. обов'язково зробити фото- або відеофіксацію всіх моментів.

За наявності такого роду заяви наша компанія зможе отримати компенсацію за товар в майбутньому, а Вам повторно відправити нову посилочку. Просимо поставитися із розумінням, оскільки ми тільки співпрацюємо з перевізниками, але не відповідаємо за логістику.

Якщо товар приїхав, але клієнтові не потрібний

У випадку, якщо Ви сплатили замовлення на карту перед відправкою і хочете отримати назад витрачені кошти, Вам необхідно буде відправити назад товар у нашій упаковці не пізніше, ніж через П'ЯТЬ ДНІВ з моменту отримання замовлення. Так само необхідно вкласти копію квитанції про оплату і заяву в довільній формі на повернення грошових коштів. При відправці товару усі транспортні витрати оплачує відправник.

Гроші будуть повернені у разі, якщо після огляду товару не буде помічено механічних пошкоджень, що впливають на товарний вигляд. Кошти повертаються упродовж трьох днів після ухвалення рішення.

При отриманні товару післяплатою. Процедура повернення товару можлива відразу на відділенні (тоді клієнт компенсує тільки вартість пересилки в обидва напрями), або упродовж 5 днів (тоді процедура повернення повністю як у попередньому пункті).

ВАЖЛИВО!!! Шановні покупці, при оформленні замовлення враховуйте, будь ласка, особливості сортів і рослин, які бажаєте придбати. Так само враховуйте, що наша компанія не несе відповідальності за погодні умови (спека, мороз, посуха), ігнорування правил посадки і догляду за рослиною.